12/12/2010

xmas wishes

a girl can dream faza se nastavlja. želim. točka
xxx
a girl can dream. i want. enough said.






hehe. morala bih imati milijune na računu da bi mi se ove željice ostvarile :P
well, i would have to have millions on my account for these wishes to come true :P

  • Talulah Grey Marle Ruffle Me Up Skirt $155.00
  • 3.1 Phillip Lim Bouclé-wool tuxedo jacket $725
  • Alaïa Lace-up suede ankle boots $1,710
  • Bottega Veneta Knot sfrangiato leather clutch $1,980
  • Juicy Couture - B-ribbon Chain (Multi) bracelet $128
  • Juicy Couture VELVET BOW CLUTCH $198.00
  • Public Beware ASYMMETRIC WOOL JACKET £69.00 GBP
  • Modekungen Blouse  €54.59

15 comments:

  1. jako lijepa lista:)
    naročito sviđam bottegu i čizmice Alaia, s njima sam stvarno opsjednuta:)
    xoxo Sienna

    ReplyDelete
  2. Suknja i klac sa masnicom su mi favoriti. :)

    ReplyDelete
  3. naravno da moze, i ja mastaam i te kako, zelim toliko toga!!!super lista!! :)
    p.s. svi mogu da ucestvuju! ;) odgovorila sam ti na komentar! :)

    ReplyDelete
  4. blejzer i cipele želim i jaaaa! <3

    ReplyDelete
  5. •Talulah Grey Marle Ruffle Me Up Skirt $155.00

    hmmmm, baš mi je onako, che che... :)

    ReplyDelete
  6. Talulah Grey Marle Ruffle Me Up Skirt $155.00
    Alaïa Lace-up suede ankle boots $1,710

    to su mi favoriti.jako lijep odabir :)

    ReplyDelete
  7. Zelim sve isto. Znachi Deda Mraze, 2 x sve! :*

    ReplyDelete
  8. imamo jako slican ukus:))Posebno sto se torbice tice, i blejzera!

    ReplyDelete
  9. joooj koja ljepota, sve ja predivno

    ReplyDelete
  10. suknja, ova predzadnja jakna, čizmeeeee aaaaaa... nemoj nam to raditi... :)
    i da, moje čizmice još nisu stigle... :mamaaaaaa: :(((( i zato pod hitno daj jednu kombinaciju s njima!! :)

    ReplyDelete
  11. uh...pa fino i zelis :)
    divan mi je sako, zadnja kosulja, cipele... <3

    ReplyDelete
  12. fantastic stuff I want them all :)

    ReplyDelete