02/12/2010

rock it with style

božić dolazi, s najljepšim željama...tra-la-la-la-la...
što ste si poželjili, je li vaša lista dugačkaaaaaa. uopće ne sumnjam da je, hehe, tako je i kod mene. zapravo, još uvijek sastavljam popis koji će, čini mi se, ove godine možda ostati tek popis. nema veze, a girl can dream, jel tak?
eto, na popis dodajem ove divneeeee slušalice. want. need. like.
zasad samo sličice :p
xxx
as christmas is getting closer, my wishlist grows... even tough i know wishes will this year spend their year just on the paper, a girl can dream, right?! what about you? me, im
putting these crazy headphones on my list, now!
want. need. like.



skulls from BCBG cca 50 $

Marc by Marc Jacobs
Acetate headphones
cca 100$





6 comments:

  1. Te slušalice su mi divne!!!

    ReplyDelete
  2. ja jos nisam napravila svoju listu :) ali sa srecom mozda i dobijes neke!!!nije neostvarivo!!! :)

    ReplyDelete
  3. marcove su mi supish
    ali lobanjice ne bih bash :)

    ReplyDelete
  4. beautiful post :) i'm new on blogger :) your blog is awesome :) if you want to follow me i'll follow you back :D xoxo

    ReplyDelete