03/12/2010

I spy: Sale alert @ Andreja Bistricic

SSSS... SaLe.ALERT...
plaća mi još nije sjela pa držim fige da se do sljedećeg tjedna sve ne rasporada. znam, ne bih smjela više trošiti i obećala sam samoj sebi da ću se suzdržati barem do kraja godine, ali ovo je prilika koja se NE, ali NE propušta.
moja nova omiljena hrvatska dizajnerica koja jednostavno oduševljava, pazite, oduševljava svojim malim umjetničkim djelima ( ne samo domaću javnost već i lude fince, a oni  tamo gore majstori su u prepoznavanju talenta), od 1.12. pa sve do kraja mjeseca prepolovila je cijene. kao da to nije dovoljno, kupcima na poklon i mali Jobotich. aaaaaa. 
xxx
so, if you will be visiting zagreb some time this month, be aware young croatian designer Andreja Bistricic open door event. everything is on sale- minus 50%. and you get a cool gift.
check it out on facebook page






mjesto radnje: HOME SHOWROOM,092 232 4405
Nova ves 43/1,
Zagreb, Croatia
više na facebooku
p.s. sve slike s andrejinog sajta :P 

12 comments:

  1. uuuh divnoo, bas sam otisla i bacila pogled , pa ima odlicnih komada!!!zelim ti da kupis nestooo pa da nam ubrzo i pokazes!!!!evoo radujem se unapred!!! :)

    ReplyDelete
  2. cula sam za nju. mislila da je ima mozda u prostoru. malo manje idem u neke showroome ili atelje-e. mozda navratim u taj posh area

    ReplyDelete
  3. oh wow this label looks incrediblex

    http://pagesixxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. @saigon hehe, nisam ni ja baš za fensi-šmensi mjesta, ali ovo ne mogu prospustiti :D inače, da, prodaju njene stvari u prostoru :D
    @vanja jao, i ja jedva čekam, ali tek idućeg tjedna idem, čekam plaćicu :D

    ReplyDelete
  5. super su joj krpice <3

    ja sam mislila da te robote radi neki momak :D ocito sam pogriješila hm (sta se nisu prodavali u krivom putu? ili je to sve isto?)

    ReplyDelete
  6. Robotići su neodoljivi :)

    A sviđa mi se i kolekcija!

    ReplyDelete
  7. @ljupka, je robotiće radi "neki lik" tj. Tomislav Zidar :D

    ReplyDelete
  8. izgleda cool! :)
    držim ti fige da uloviš nešto! ;)
    moje čizmice još nisu stigle! :((( imam feeling da je blagdanska gužva na carini! :D sve mi kasni u zadnje vrijeme (mislim na naručenu robu! ;))
    i nemoj zezat da je jako visoka peta! ja sam računala maksimalno 10cm!

    ReplyDelete
  9. Super su stvari, nadam s da ces stici da kupis neku krpicu koja ti se svidja na vrijeme.
    Super ti je Blog!
    Veeeliki pozdrav!
    xoxo
    www.designedby.name

    ReplyDelete
  10. cool. jako mi je dobra andreja

    ReplyDelete