17/12/2010

CitY.GraFFiti.


fact: možda sam mozohist. ali, volim javni gradski prijevoz. obožavam se druskati u starom tramvaju i pustiti mašti na volju. promatrati ljude, izloge, grad. manje volim kontrolore. puno manje. 
na faxu sam čak pisala seminar o novim niskopodnim tramvajima. toliko o tome :D

 fact: radim užasne face kad se slikam, i volim se gledati u svim staklenim i zrcalnim površinama na koje naiđem. pa se pretvaram da se ne gledam, jer, ako, nije baš lijepo priznati svoju taštinu.


 fact: nisam baš svoja ako ujutro ne popijem kavu. pravu, tursku, bez šećera, s malo mlijeka. navijem alarm pola sata ranije kako bih u miru popila kavu, prije nego se mala probudi. a još kad procvate proljeće pa prvu jutarnju kavu pijem u vrtu. i pušim. s guštom. uz kavu obavezno. znam da nije zdravo. ne mogu si pomoći.


fact: totalni sam kontrolFRIK. baš ono, totalni.


 fact: živcira me do neba kad čujem zvuk tv-a iz susjedne sobe. pili mi živce odzvanjanje basa i to što ne mogu dešifrirati riječi. pa ustajem brzo i idem gasit, molit, kunjit, samo da se tv stiša.

 fact:  volim čitati. knjige. časpopise. osobito na wc.u. i prije spavanja. i u javnom gradskom prijevozu :D


 fact: totalno sam blesava. i često kažem prije nego što promislim. pa me ljudi krivo shvate.



eto. sedam činjenica. malo lijepih, malo sramnih. neka. 

zahvaljujem se dragoj sienni s bloga Fashion Sienna na divnoj nagradici, kao što već rekoh, obožavam nagradice
rules:
1. Thank the person who gave you this award.
2. Share seven facts about yourself.
3. Pay it forward to seven bloggers you adore and contact them to let them know they've been chosen.

so, the blog oscar goes to:
Travel Girl (jer isto obožava blog nagrade)


17 comments:

  1. ahahah skroz sam se nashla u tvojim chinjenicama ::))
    a osim toga i ja mislim da su tramvaji kul. uvek radje njima nego autobusom. lepo si sednem i razmishljam. idealni su za smishljanje svega&svachega :)

    ReplyDelete
  2. Nista ne fali tvojim fakt-ovima, kao da covek moze zdravno da zivi u 21. veku xD Javi ako zelis link exchange, pratim te vec neko vreme i super ti je blog :)

    XOxo

    Venoma

    ReplyDelete
  3. fact: nakon ovoga si mi još draža :D
    sad ću gledati da li te vidim u tramvaju, hehe. volim ovakve male detalje kod ljudi, baš baš. hvala ti na nagradi :-*

    ReplyDelete
  4. hahaha..kakave cinjenice!!! pa ista ja! pogotovo ono - kontrol frik i ono ogledanje u svim mogucim staklenim povrsinama..hahahaha..savrseno!

    obozavam kada su ljudi iskreni pred sobom i drugima..eh da su svi takvi...:)

    divan blog

    ReplyDelete
  5. jako fora činjenice. ;)

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hvala draga! potrudit ću se! ;)

    btw, stigle su mi čizmice! :)))

    ReplyDelete
  7. oho! pa hvala ti!
    super su slike ;)
    i ona torbica velvet iz prošlog posta!! <3

    ReplyDelete
  8. Wow, they're so amazing! I love creative street graffiti! xxoxo

    ReplyDelete
  9. super post!

    ma svako ima svoje male nezdrave gušte, npr ja se volim predozirat šećerom :D

    nisam imala pojma da imaš dijete, wow! :)))

    ReplyDelete
  10. zanimljive fotografije...mada ja ne volim toliko tramvaje, mogoo se klackam u njima! :) samo se opusti kad treba da se slikas i videces bice bolje, ti ces biti zadovoljnija! :) to ti kazem ja koja muke zadajem onima koji me slikaju! :) vrpoljim se, kreveljim, pevam...sve samo da ne mislim na slikanje! :)

    ReplyDelete
  11. hvala curke :D
    @vanja, ah, lako tebi reći :D meni slikanje i dalje koma :D

    ReplyDelete
  12. super super super :D opasna po državu ;)

    ReplyDelete
  13. Pronašla sam se u dijelu sa crnom kavaom..ne funkcioniram bez nje ujutro..crna, turska, bez šećera i u mom slučaju bez mlijeka!

    ReplyDelete
  14. Thank you fоr the auspicious wгiteup. It in fact was а amusement account іt.
    Lоok aԁνanced to morе added agreeable frоm уou!
    Βу thе way, how cоuld wе communicatе?


    Here is my web рage - http://www.Sfgate.com/business/Prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    ReplyDelete
  15. Evегy weekend i uѕed to pаy a quicκ viѕit this
    web page, aѕ і ωiѕh for enjοyment, as thiѕ this ωеb sіte cοnations reаlly nice
    funnу data too.

    Also viѕit my ωeb blоg - capitalism-online.com

    ReplyDelete
  16. Eхcellent post! We arе linking tо this
    grеat сontеnt on our ωеbsіte.
    Keeρ up the gooԁ writing.

    Here is my blоg ... V2 Cigs Review

    ReplyDelete
  17. Hi! ӏ just wanted to ask іf уоu еveг hаѵe any іѕѕuеѕ with hаckeгs?
    My laѕt blοg (wordpгeѕs) ωas hacκed and ӏ
    ended up losing monthѕ of hard work due tο no baсκ up.

    Dο yοu have any ѕolutіons to stop hacκегs?


    Feel frеe to surf to my page http://www.sfgate.com

    ReplyDelete