13/12/2010

I spy: Pandora jewelry

učili su vas da pandorinu kutiju NE otvarate i bili su u pravu! pandora, naime, više ne skriva sva zla ovoga svijeta, ali će vas zato u potpunosti obuzeti slaganje savršenog komada nakita. baš onako kako ste oduvijek zamišljali  :D
zlatna, srebrna, s dva privjeska od kristala uz malo cirkončića i oniksa. dajte mašti na volju!
cijena, prava sitnica :D
ako imate para, dobra je vijest da je Pandroa otvorila vrata u novootvorenom ArenaCentru u Zagrebu. za one malo plićeg džepa, sanjarenje je još uvijek dozvoljeno na pandorinoj web stranici :D
quick click
xxx
they told u never to open pandoras box, and they were right! no evil is kept inside, but you will get intoxicated with designing your own perfect piece of jewelry.
ah, pandora. they opened a store in zagreb recently, but for now, i have to satisfy myself with daydreaming.
quick click

6 comments:

  1. moram da priznam i pored svog odusvljenja ljudi iz moje okoline ovim nakitom, ja i nisam nesto bas bila tako sva uzbudjena....nije bas po mom ukusu!ali moze simpa nesto da se uklopi! :)

    ReplyDelete
  2. Meni se mnogo svidja,i imamo je u Beogradu, ali su preskupi...:(

    ReplyDelete
  3. na onom zadnjem postu, narukvice su mi malo s asosa, malo s ydeltuyt-a. skoro stalno nosim iste pa više ni ne pišem (dosadna sam sama sebi). ;)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete