21/12/2010

deconstruction of style

nakon najave, a onda i obavljenog šopinga tu je moj mali doprinos promociji hrvatskih dizajnera. znate onu, kupujmo rvacko :D

style:spy @andreja bistricic
 lutka za krojenje glavni je lik u modnoj priči o Andreji Bistričić. mekani i podatni džersej dizajnerica omata oko linije tijela pa prekraja, spaja i oduzima dekonstruirajući zadane forme i oblike. rezultat, jedinstveni komadi neobične siluete.
- ideja dođe sama od sebe i uglavnom ne znam kako će komad na kraju izgledati, objasnila je mlada dizajnerica. zato svaka njezina kreacija priča vlastitu priču
s izuzetkom kolekcije koju je predstavila na minulom CAP-u. za  fashion week ipak je nužno da kolekcija ima glavu, početak i rep.
o uspjehu andrejine vizije podebljane siluetama teddy boys buntovničkog pokreta najbolje svjedoči što je većina predstavljenih modela razgrabljena. da. na štenderu u Novoj Vesi našlo se još samo nekoliko primjeraka. jaknica sa zlaćanim metalnim nitima, nekoliko magično crnih prozirnih tunika-bluza i par hlača.


očajavanju mjesta ipak nema. ako vam se nešto svidi, ponovit će.
- jednom kad osmislim kroj, nije problem napraviti nekoliko sličnih tunika, na primjer. problem je što nemam osoblja pa ne mogu raditi veličine, priznala je dizajnerica koja je znanje ispekla na postidplomskom studiju na prestižnom St. Martins collageu u Londonu.
preko male bare otisnula se prije pet godina, s diplomom zagrebačkog TTF-a u džepu.
- jao, da, vratila bih sad i odmah, s osmijehom se prisjetila kako je svaki dan bio pun znanja i učenja, za razliku od našeg fakulteta.
 - više sam sama naučila, nego na TTF-u, priznaje istinu koju nije bilo teško dokučiti.
a vratila se prije godinu dana i nije joj žao premda, priznaje, fali joj London, i njegova atomsfera, a posebno slobodoumnost. 




- ne znam zašto su ljudi kod nas tako zatvoreni i u strahu zbog tuđeg mišljenja? boje se probati novo i iskočiti iz neke svoje rutine. živa istina, moram se složiti. pogotovo u usporedbi s engleskom prijestolnicom :D




andrejin je rad, zato, najbolje prihvaćen kod otvorenih i samosvjesnih djevojaka i žena. čest su joj klijent arhitektice i cure s estrade, sve one koje ne mare za poglede ispod obrava.
- nazovu me i kažu  da su vidjele moju haljinu u nekom časopisu pa bi htjele da i njima napravim takvu, objasnila je kako se dolazi do posla.
- evo, jedna moja klijentica od prve stvari koju je kod mene kupila, svaki mjesec dođe ili nazove i naruči nešto.
super, kažem ja dok nas grije vrući nes.
ipak, andreja je samoj sebi najbolja reklama. ona nosi svoju odjeću. može li biti bolje? zna što voli i što joj pristaje, a sve što zamisli, sama će sašiti. hm. žao mi je što i sama nemam takvih sposobnosti :D
osim u novoj vesi, gdje andreja živi, radi i predstavlja svoje kreacije, odjeća sa slatkom stiliziranom etiketom s andrejinim imenom može se pronaći u  Finskoj, Švicarskoj, Srbiji, i u Zagrebu.




26 comments:

  1. odlična mi je ova jaknica s metalnim nitima! i tvoja bluza koju si kupila je jako lijepa. zbilja ne zavidim baš našim dizajnerima, teško je ovdje kod nas ostvariti neke veće uspjehe. još ako si proveo vrijeme u londonu i vidio kako bi stvari trebale funkcionirati, kao andreja...ima da poludiš :)

    ReplyDelete
  2. podrshka za andreju :)
    meni se svidja tvoj stajling za intervju, super mi je sako :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. jako zanimljive i jedinstvene stvarcice!
    obozavam rajfesluse kao detalj!
    inace, ti si izgledala fenomenalno!sako fantastican!

    ReplyDelete
  5. odlične slike!
    e to se slažem, i mene najviše kod nas smeta što su ljudi toliko zatvoreni, u strahu od drugačijih mišljenja i drugačijih ljudi i sa razmišljanjima žive još u jugoslaviji... ma to mi je prestrašno!

    ReplyDelete
  6. već mi se i prije činila strašno simpatičnom i opuštenom. zakon mi je šta te primila kod sebe doma, i to je dokaz da je normalna cura. ti si mi super sređena

    lajkam :*

    ReplyDelete
  7. drago mi je da vam se sviđa :D andreja je fakat duša od čovjeka, a ovo što radi je baš po mom guštu :D
    i da, hvala na komplimentima :P

    ReplyDelete
  8. sto rece jelena super si se obukla! :) videla sam svasta nesto zanimljivo na ovim vesalicima! :) divnooo, i treba promovisati tako kreativne i fine ljude, jeste da mi nemamo ne znam ni ja kakvu citanost sada, ali u svakom slucaju je dobra reklama, eto da nije tebe ja nikada ne bih saznala za nju! :)
    i dalje cekam slicice tebe i novog ulova! :)

    ReplyDelete
  9. Super ti je blejzer! Interesantne su stvarcice, jako!

    ReplyDelete
  10. Hello! great blog you've got!!! i just came across it and i went through all your posts, i have to say it's spectacular!love your style! check out my blog and if you like it follow me and i promise i'll do the same!

    www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com
    kisses!!!

    ReplyDelete
  11. Love the blog! Very good ♥
    Following each other? What do you think?

    Kiss Kiss Van ♥

    ReplyDelete
  12. o njoj se vec dosta pisalo u blogerskim krugovima. ima haljine i u prostoru i kuci modnog dizajna. ono sto je u postu izgleda vrlo dobro

    ReplyDelete
  13. ej sad sam vidla da si me na blogu pitala gdje ima macaronsa u Zagrebu... slastičarnica Vanilla u Branimir Centru. i to su originalni, vlasnik te slastičarnice je učio u Francuskoj od Pierrea Hermea koji je najveći majstor za macaronse na svijetu! tako da možeš bit sigurna da su pravi... jer vidla sam ja već po nekim dućanima i neke jeftine kopije koje su tvrde i nisu ni do koljena pravima:)

    ReplyDelete
  14. Divne su stvari! Blog ti je predivan i jako mi se svidja :)
    Puno pozdrava i srecni praznici! :)
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Sretna Nova, draga!!! S puno lijepih trenutaka, i naravno da se dobro zabaviš!

    ReplyDelete
  16. Hi matеs, gooԁ post anԁ ρleasant argumеnts commеntеd at this plаcе, I
    am іn fact enjoying by thеѕe.
    Also see my website - http://www.blogbiznes.pl/

    ReplyDelete
  17. Every ωеekend i usеԁ to ѵisit thiѕ wеb
    ρage, foг the rеason that i wish for enjoyment, fοг the reаson thаt this this
    wеb sitе conаtiоns actually gοοԁ
    funny informаtion too.

    Feel freе to vіsit my wеbрage .

    .. Brucekrasting.com

    ReplyDelete
  18. This is very intereѕting, You are а very sκilled blοgger.
    I have joined your feed and lοok forward to seеking more of yоur wonderful рost.
    Also, I have shared your websitе in my ѕocial netwοrks!


    Take a lοоk at mу page - V2 Cig Review

    ReplyDelete
  19. This is very interestіng, You are a vеry skilled blogger.
    I havе joіned yοuг feed аnd lооκ forward to ѕeeκing
    morе оf your wonderful рost. Also, I haνe shаred your
    websitе іn my sociаl netwогks!



    Сhеcκ οut my weblog:
    V2 Cig Review
    Also see my website :: Simply Click The Up Coming Internet Site

    ReplyDelete
  20. I am rеgular гeader, how arе yοu eνerуbοdy?
    Thiѕ pоst posteԁ at this site iѕ actuаlly good.


    Also visit my webpage :: http://horrorshockloli.com

    ReplyDelete
  21. Really no mаtter if someone doesn't know afterward its up to other viewers that they will help, so here it occurs.

    My web site - Suggested Reading

    ReplyDelete
  22. Whу userѕ still mаke use of to read news papers
    whеn in thiѕ technological glοbe everуthing is existing on web?


    Feel frеe tο surf to my webpаge: dimasdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. I enjоу ωhat you guyѕ are up too. Thіs kind of cleѵеr wοrk and covеrage!
    Keep up thе wonԁerful woгks guys Ӏ've incorporated you guys to my own blogroll.

    Here is my weblog Simply Click The Up Coming Website Page
    my webpage: simply click the next internet page

    ReplyDelete
  24. Have you еver thought аbout including a little bit morе than just youг aгticles?
    I mеan, ωhat you say іs іmpοrtаnt
    anԁ еνeгything. Neverthelеss thinκ abοut if yοu
    аdded somе great imagеѕ oг ѵideoѕ
    to gіve your posts morе, "pop"! Your content iѕ exсеllent but with imageѕ and vіԁeos, this ωebsіte cοuld definitely be one of the gгeatеst in its fielԁ.

    Τeгrific blog!

    Also visit mу hοmepage ... simply click the following article

    ReplyDelete
  25. Goοd day! Thiѕ is κіnԁ of οff topіc but I neeԁ some advісе from an establiѕhеd blog.
    Is it tough to ѕet up youг оwn blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thіnking аbout crеаting my own but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? Cheers

    Here is my web page; Http://www.clubedojipeiro.com.br

    ReplyDelete