23/10/2012

I spy: zzzzzz zigMAN


pics via Cro A Porter 
Da vas netko probudi u pola noći i tutne vam pred oči jednu od ponuđenih fotografija, kolika bi bila  vjerojatnost da biste pogodili čiji je to rad bez da ste snene okice uopće protrljati? Velika, sasvim sam sigurna jer mladi dizajner iz Kostrene iz sezone u sezonu predstavlja kolekcije prepoznatljivog rukopisa. 
Ova posljednja, prikazana na Cro A Porteru u subotu, jest Zigman all over it, ali nam i daje jednu novu viziju. 
Ne bih željela da se čovjek uvrijedi pa se unaprijed ograđujem i kažem da sljedeće što ću natipkati tipkam u najboljoj vjeri. Meni je ova kolekcija nadogradnja kolekcije za djevojčice koju Juraj radi u suradnju s Bambijem. I zaista, ne da to nije ništa loše nego je me upravo to oduševilo.
Kaputići i jaknice koje je Zigman uvrstio u kolekciju za klince za jesen i zimu, a što je predstavio u ožujku na FHR-u, izazivale su mi zazubice. Odlični krojevi i prepoznatljivi patchwork sa Zigmanovim potpisom sada su 
tu i na odličnim sakoima i jaknama za mene, a ne samo za moju Laru. 
Bilo je i u njegovim ranijim kolekcijama sličnih primjeraka, ali ove sezone sve je to nadmašio. Bravo!
ps. krasno mikasnje uzoraka. 

2 comments: