19/03/2012

Link it back to me




photo: FASHION.HR
rock and roll s daškom romantike. vječna crna i puno, puno zatvrarača. šljokice i lelujavi materijali u boji pijeska. stilski dotjerano do savršenstva, a opet svaki komad za sebe moćan i upečatljiv.

nije ni čudo da je gotovo svaka djevojka s kojom sam razgovarala nakon što su pistom FHR-a prošetale cure i dječki odjeveni u kreacije brenda LINK by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš imala samo jednu misao. želim tu jaknu!!!!!
riječ je o kožnoj kropanoj  jaknici s mnogo zippera i opakim izgledom. nosiva je u svakoj prilici, a izgleda fantastično. sama dizajnerica promovirala je LINK i vidjela sam kako dobro jakna izgleda izbliza. priznajem, i meni je ista misao bila na pameti s malim dodatkom, želim sve. znam, znam, često se to "želim sve" može čuti nakon što dizajneri predstave nove kolekcije i ja sam je, hvala bogu, izgovorila nebrojeno puta. no ovog puta odlučna sam u namjeri da misao pretvorim u djelovanje.
hlače su savršeno krojene i da se opet ne ponavljam i kažem da izgledaju moćno, reći ću da su seksi. pogotovo u kombinaciji s prozirnim tuniko-haljinama.
osim jakne koja bi u hrvatskog streetstyle naroda mogla ubrzo steći kultni status, obratite pažnju na crnu šljokičastu haljinu i odlične šuškavce <3

4 comments:

  1. Jaknica sa trece fotke (desno) je odlicna!

    ReplyDelete
  2. Dobri su! Ovako u kompletu, za moj ukus, presexy....koža, usko, dramatični make-up, vamp.....ali pojedinačni komadi su mrak!

    ReplyDelete