16/03/2012

business with pleasure

prokleti ajfonče otkazao je sinoć na otvaranju ovosezonskog Dove fashion.hr-a...nosim danas pravi fotić iako mi ni to neće pomoći. hint- nisam neki maher u školjocanju aparatom :)
nego, da rezimiramo.
išla sam poslom, jel. ne kao blogerica, al eto, da iskoristim mogućnost da se izrazim na svim medijima. popričala sam s našim dragim blogericama koje u subotu očekuje noć neizvjesnoti i užitka, vjerujem. držim im fige i kako ono kažu Ameri, neka slome nogu. Što su mi rekle, možete čitati ovdje.
prije samih revija prošvrljala sam backstageom koji uvijek vrvi manekenkama, šminkerima, dizajnerima. uglavnom, volim biti iza scene :)
pista i cijeli ugođaj na ZV su nemam riječi. atmosferična prigušena svjetla, dvije starinske lampe i dugačka pista posuta bijelim pločicama. i zvuk saksofona u laganom jazzy ritmu koji krati vrijeme dok revije fashionable kasne ;)
clah of 9 inspirativan. neosnki plastičan i moćan. devet lica traži autora. mislim da su ga pronašli. dekonstrukcija, prozirni materijali, asimetrija. what's there not to like! bit će nešto od njih :)
aleksandar žeravac u crno-bijelom svijetu. može. prodano. matija čop odličan. ne razumijem masu, nazvat ću ih tako, koja nije imala strpljenja, volje, barem pristojnosti, prestati brujati i negodovati dok su djevojke u drvenim klompama ili čemu već milile pistom. netko je do mene uzviknuo
"užas". ne bih se složila. no-no. fine

linije, oversized rukavi. promišljeni minimalizam. jako fino i rastavljeno na komde izuzetno urbano i nosivo odmah sad.
AMDS by Alduk-plesni ritmovi za cure (i pokojeg momka) u akciji. posao, izlazak, škola-fax...prolazi u svemu.
 note to self- kupit jednu od košulja. preduvjet je naravno da počenem nositi košulje (nekako ih ne volem, op.a.). onako, mladenački. svidjeli su mi se i cropani topovi. upotrebljivo. i neke haljine. ma, sve u svemu, vrlo dobro.
martina felja nije me oduševila. ranije kolekcije puno više u mom điru. njah. ne želim kritizirati jer mi je jasno koliko je truda, želje, volje i osobnosti uloženo u svaki pojedinačni rad. fak, lagano je ovako sa strane prigovarati. da skratim priču, nije me inspiriralo.
za kraj, modnu priču zaokružili su ivana popović i ivica skoko.
seksi ispričana modna priča. priznajte iskreno, kako se osjećate kad se dečki okreću za vama, kad dobacuju? da li makar mali dio vas osjeti "oho-ho" negdje duboko u sebi, iako je takvo ponašanje uglavnom karakterizirano kao primitivizam? popović i skoko doveli su nam SEKSI glumce koji onako pakosno i izazivački koketiraju s djevojkama u čipki. mene su osvojili, haha :)
povela se kasnije rasprava je li kolekcija inspirirana ili pokradena. šta ja znam. mislim da je danas utjecaj onog što vidimo7čujemo nemjerljiv. govoreći iz vlastitog iskustva, ne želim ni čitati tekstove ili naslove kolega koji pišu o istoj tematici kao i ja (to se uglavnom odnosi na moj day job) jer se često uhvatim od od njih kradem/crpim inspiraciju.
kako bilo, dobra završetak večeri. danas je alex dojčinović. i bambiju se veselim zbog lare. al vrhunac iščekivanja su mi ogi i mrvoš. cant wait <3

p.s. muž me očajno slikao pa niš od slika :) nisam bila ni pretjerano zanimljiva ekipi koja lovi za streestyle pa eto u kolažu jedne krnje fotke. jesam, tašta sam, pa se zato i ne slikam, haha. nego, da, odličan trenutak bio je kad sam srela a. bistričić a imala sam majicu iz dioralop kolecije <3
pozdrav, stilska špija vas jubi




2 comments:

  1. steta sto nema tvojih slika...:) vidim da vam je super bilo!
    poseti giveaway na mom blogu: http://anastasija-stasha.blogspot.com/2012/03/international-sunglasses-giveaway-chloe.html

    ReplyDelete
  2. ja skoro uvijek nekako propustim ova naša modna dešavanja...a i kad odem, a što je rijetkost, ostanem razočarana. Sve skupa mi je nekako mlako...ne znam da li sam se dobro izrazila ali trenutno ne mogu naći bolju riječ. Fali originalnosti.

    ReplyDelete