09/03/2011

moral dillema or what?


pitanje. 
imate li moralnih dvojbi oko kupovanja cipela koje su izradili kinezi prema slikama dizajnerskih uradaka?
do u mind, or even care?
jeste li uopće razmišljale o tome?
ne govorim o čistim kopijama na kojima je jasno istaknut brend,  to je priča za sebe. 
mislim na stvari koje su look alike. na primjer, cipele "inspirirane" popularnim mary rocks modelom j. campbella, na primjer.
xxx
would u buy "inspired" shoes, like JCampbell Mary Rocks, made in china 
what is your opinion on that inssue?
do u mind, or even care?

9 comments:

  1. jao sve zavisi - moj moto kada kupujem sandale jeste samo da su udobne i slatke i koliki toliki kvalitet. e sada ko je dizajner, proizvodjac, nije bitno. jednog dana kada budem imala dobru platu, onda cu da gledam i ime koje stoji iza cipela. :) a na primer sa drug strane, obuca za zimu - tu ipak gledma ko je napravio tj zbog kvaliteta.

    ReplyDelete
  2. Interesantna tema! Sve zavisi za koju svrhu je potreban određeni par obuće, ako je nešto recimo trenutni modni hir, nešto što će se obuti par puta i izaći iz trenda istom brzinom kojom je i postalo trend, onda što da ne, ali opet da bude nekog zadovoljavajućeg kvalieta,i da liči na nešto, i naravno da na kopiji ne bode oči logo kreatora koji je iskopiran. U svim drugim slučajevima ne, bitan je ipak kvalitet.

    ReplyDelete
  3. E ovo su vec ozbiljen teme, bas za kruzok mali :D
    Uvijek bih se prvo odlucila za dizajnerske cipele, prvenstveno zbog finesa koje posjeduju. Ali posto moj budzet ne ostavlja mjesta moralnim dilemama, kineske verzije prolaze :) Posebno ako je rijec o hit cipelama, koje nece dugo biti tako hit, kao sto je rekla Dubravka :)

    ReplyDelete
  4. Bez razmisljanja kupujem ako se radi o zaista velikoj razlici o cijeni - npr. Balmain sandale 1000$ a kinez 50$.
    Sto se mene tice kupujem cipelu koja mi se svidja, a osoba koja je kupila orginal kupuje s cipelom i ime i kvalitetu za koju je izdvojila vise novaca..

    ReplyDelete
  5. osobno, ne bih se odlučila kupiti doslovni lookalike nekih cipela.. ali opet, bolje i to nego fejk brandovi... e to stvarno ne podnosim i apsolutno sam protiv toga kopiranja, fejkova i sličnoga.

    ReplyDelete
  6. sve sto dobro stoji i svidja mi se bas me briga gde je kopirano i pravljeno.... kupujem i ne pitam mnogo !!! divne su

    ReplyDelete
  7. Prvo gledam da li su trenutni hit ili clasika.Posto kupujem dosta obuce sezonski kupim sve sto mi se svidi,a kada bi uzimala iskljucivo dizajnersku obucu imala bih novca za jedne ili nijedne po sezoni pa mi je izbor time olaksan:)

    ReplyDelete
  8. ako djeluju kvalitetno i nisu baš identična kopija - to je u redu...
    većina nas si ne može priuštiti cipele od nekoliko tisuća kuna i razumljivo je da se onda gledaju te jeftinije verzije...
    ja se osobno ipak držim jeftinijih cipelica i tenisica, a ipak od neke marke

    ReplyDelete
  9. I love inspired anything as long as it is not a replica which you will always know it is fake... everything else goes :)

    ReplyDelete