15/02/2011

I spy: Tina Kalivas

shame on me!
tek sad otkrivam atmosferični svijet tine kalivas. prštave boje, smjele krojeve, omamljujuće uzroke...
o, da. otkirla sam novi omiljeni dizajn.
xxx
i have been an ignorant. havent heard of this amazing lady until today. shame on me, really!
so. im making up for my mistake
and sharing with you these amazing pictures.
dive into the colorful new world with brave structures and shapes. enjoy. 

 tina kalivas
 
uglavnom. žena je debitirala 2002. na FW u Australiji. 
u krvi joj se miješaju grčko- australski utjecaji čija je kombinacija zaslužna za uspjeh koji je požnjela odmah prvim izlaskom pred oko oštre kritike.
modne meke širom su joj otvorile vrata pa se njezine kreacije mogu kupiti u londonu, parizu, tokyiju, dubaiju....
i da, na ASOS-u.
(omg, to nisam trebala otkriti, jel tako :D )

osim haljetaka koji bih odmah navukla na sebe, radila je i neke "praktične" stvari. na primjer, kostimografiju za film Australija Buza Lurhmana, pa haljine za Jamesa Bonda (Die Another Day), te kostimiće za zaposlenike hotela Hilton u Sydneyu i ekskluzivnu kolekciju za Kookai.
zanimljiva cura.



tina kalivas

mixing greek and australian, this fab lady makes a her first step into the fashion 2002. australian FW.
she gets noticed at once, and pieces she makes are now selling all over the world. 
london, tokyo, paris, dubai, you name it, shes got it!
and yes, she is on ASOS, as well.
geez. ill be needing some extra saving in my life to get my hand on one of her designes. 

other than making these stunning outfits, she made costumes for Buz Lurhmans Australia, James Bond Die Another Day and even designed uniforms for Hilton Hotels in Sydney, and an exclusive collection for fashion brand Kookai
interesting gal, right?













7 comments:

  1. zanimljive, funky kreacije... nisam ni ja prije čula za nju, super otkriće:)

    ReplyDelete
  2. odlicne su haljine, moram da priznam da nisam znala za nju....sada sam upamtila! :)

    ReplyDelete
  3. Vau,ni ja nisam prije čula za nju,ali je genijalna!!!!
    Haljine su mi nenormalno dobre :)

    ReplyDelete
  4. Pridruzujem se clubu :"NISAM ZNALA ZA NJU", MENI JE DEFINITIVNO NAJLEPSA ONA LJUBICASTA SA RAJSFESLUSOM!

    ReplyDelete
  5. znam ovo. oooodlicno izgleda... :)

    ReplyDelete
  6. nisam ni ja cula za nju :/ :D ali ovo je prekrasno idem sad googlat :)
    najljepša mi je ova sa zuto plavim detaljima ali tako uzasno stoji na ovom modelu :/

    ReplyDelete
  7. Haljine su predobre...ne znam koja mi je bolja! SVE!
    Super post i blog!
    xx

    ReplyDelete