10/02/2011

buy! buy! buy!

oh, kako ja NE volim šoping centre.  i znam kako to neistinito zvuči iz usta jedne osvisnice o krpicama. ali da. jučer mi je došlo iz pete u glavu. neonska rasvijeta i kaleidoskop boja. blještavilo. vriska. buka. nedostatak kisika. muzika trešti. aj, aj, aj.
sve sam to nekad voljela.
opipati tkaninu pod prstima, uživati u šarenilu i količini. i sad mi se stvara slika blaženstva i svaki put kad se zaputim prema nekon centru, nadam se i očekujem da će dostiži moju imaginaciju. to se, ipak, ne dogodi

da se razumijemo. ja VOLIM šoping. onako, baš jako. a ipak mi dođe muka kad idem ciljano u kupovinu.
kao jučer, na primjer. tražila sam haljinicu. laganu, možda cvjetnu, zanimljiva uzorka, what ever. 
haljinu koju mogu nositi na čizme, sandale, tenisice, na sakoe, na veste, na kožnu jaknu. u know what i mean?
jel trebam reć da ništa nisam našla. i još sam, k tome, ispizdila od buke i vrućine. znam, baš sam grozna. 
bogohulim.
šc su meka za nas ovisnike. toliko dućana na jdnom mjestu. toliko mogućnosti. toliko...
toliko toga previše!
ne znam za vas, ali meni ta količina robe,

kad ju vidim onako odbačenu (što se prečesto događa)... postane bijedna. ništa mi se više ne sviđa. al me nešto tjera: KUPI! KUPI! KUPI!
poslušam ja taj zloćesti unutarnji glasić pa kupim. šta ćeš. slaba sam. 
ali, neću više. barem ne tako često.
dajem prednost online shoppingu.
da, da. dobro ste me čuli. 
virtualni je dućan uvijek otvoren.
odjeća je divna, uz malo photoshopa, of kors.
sve je pregledno, a mogućnosti su ooooogromne.
naravno, ima nedostataka.


treba pogoditi pravi broj. platiti poštarinu. strepiti zbog carine. zatim, treba čekati da dođe, a ti već zaboraviš da si nešto kupila.
i da naravno, pitanje je hoće li mi to uopće stajati?
spremna sam na rizik!
zašto?
a eto. uživam što mogu kupovati i dok sam na poslu. u sitne noćne sate. kombinirati sličkice. 
odabirati. maštati. uživati.
ma, divota, kažem vam.
 puno bolje nego kad me u trgovini zaslijepi količina. sva silina krpica, a meni se čini da ničega nema. frustrirajuće.



15 comments:

  1. uh nisam ni za jedno ni za drugo
    zato ja idem u kralja petra ::)))
    shalu na stranu, snalazim se tako shto idem u manje i slabije posecene centre, mi imamo deltu koja je sva u prozorima i nekako shiroko deluje + ima vazduha
    a btw juche sam u najkich radnji (quizes) videla bash cupish haljinicu kakvu ti zelish, blush roze, prozirkasta, sa belim tufnama i raznobojnim cvecem, do kolena, leprshava, preslatka :)

    ReplyDelete
  2. super post! ja isto ne volim baš shopping centre... meni nema do shoppinga u Ilici :)

    ReplyDelete
  3. ni ja ne volim tolike guzve po radnjama, mada znam da se izborim za ono sto mi se dopada! :) ali ipak vise volim to u miru, u prepodnevnim casovima, kada je sve lepo i uredno slozeno, volim t.centreeee...satima bih bila! :)

    ReplyDelete
  4. i love shopping too! i woud defiently wish for a free shopping spree

    ReplyDelete
  5. istina je što si rekla - najgore je ići s namjerom da kupiš - nikad to nećeš naći... A kad nemaš novaca, onda takve stvari vidiš na svakom kantunu!
    Preko int. se ne usudim kupovati baš radi brojeva. Toliko se razlikuju od jedne do druge robne marke da ja nikad ne znam koji br zapravo nosim...
    Ajde, kad budeš raspoložena napravi postić o kupovini preko online dućana, što, kako i di kupovat ;) bilo bi zanimljivo pročitat tvoja iskustva!

    ReplyDelete
  6. P.S. mala je nagradna igra u điru u čast prvog rođendana mog bologa pa svrati na www.nakitic.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. slažem se sa tobom u potpunosti:)

    ReplyDelete
  8. i would love for you to check out my blog and tell me what you think
    Ashley
    http://wise-rabbit-says.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. eto razumijem te. izgubio sam sate i sate hodajući po trgovačkom centru. inače nikad ne idem s nekom namjerom da mi nešto treba, nego uvijek vidim nešto zanimljivo i kupim. ovaj put ništa nisam kupio. čak sam triputa ušao u H&M jer mi je u glavi šaptao glas kupi kupi kupi. izašao sam samo s jednom kapom u rukama hehe :D i ja dajem prednost online kupovini

    ReplyDelete
  10. istina je da kad ides nesto posebno da trazis,nikad ne nadjes, a kad nista ne trazis svasta ti se svidi,ali ja svejedno vooooooolim soping centre!

    ReplyDelete
  11. o daaa, jednak osjećaj blaženstva i svih divota koje čekaju. a poslije sat-dva samo umor i zasićenost. nevjerojatno je kako te ti umjetne hale šoping centara umore. ali k vragu, on line treba cekati duuugo :)

    ReplyDelete