24/01/2011

I spy: Heklane lutkice by Krmeljava

znate kako volim kad si netko da truda i svojim rukama pravi mala umjetnička djela. u ovoj špijunskoj epizodi oko mi je zapelo na preslatkim heklanim lutkicama koje izrađuje moja draga prijateljica Krmeljava. 
lutkice "za djevojčice i sve one koje se tako osjećaju" zapravo su unikatni broševi koji će s lakoćom ukrasiti kaput, šal, torbu... dopunite dalje sami.
uglavnom, cijena ove jedinstvene ljepotice je skromnih 50 kuna pa ako nekoga zanima, javite mi se na mail u dnu stranice ili kliknite na njezin BLOG







7 comments:

  1. aww, medene!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ajme kako su slatke! <3
    bravo za prijateljicu na kreativnosti i bravo za tebe na reklami! ;)
    javit ću se kad završi moja shopping dijeta! :D

    ReplyDelete
  3. haha, kako su ludeeee <333

    ne znam koja mi je slađa :D

    ReplyDelete