23/10/2010

Noch hrvatskih modnih dizajnera


dragi moji. sinoć je u zagrebu, za one koji ne znaju (ima li uopće takvih?), održana prva Noć hrvatskih modnih dizajnera powered by Dreft, a u organizaciji portala moda.hr.
zahvaljujući mojoj dragoj koleginici blogerici bubu alias chez babushka i nagradi koju sam od nje dobila (majčica na slici lijevo), otisnula sam se u pohod po showroom destinacijama u gradu.
kako je bilo i što sam sve uslikala, s kim se družila... otkrivam uskoro. 
stay tuned :D
xxx
dear all, i had amazing time last night- designers night here in zagreb. stay tuned for pics and story. and dont forget to check my dear friend bubu chez babushka blog, she gave me this great t-shirt

4 comments:

  1. jjjeeeeeeeeeiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jedva čekam slike!!!!!!!!!!!!! :-)

    ReplyDelete
  2. ma bio sam i ja. razočaran sam pomalo jer je to event za koji mi jos nismo spremni. bajDvej zao mi je da si nisam kupio tu majicu

    ReplyDelete
  3. majcica je slatkis:)
    bas me zanima kako je bilo!:)

    ReplyDelete