24/01/2012

DIY galaxy print

priprema, pozor, sad 
trebat će vam 
1. prazna bočica za prskanje s mješavinom varikine/izbjeljivača/domestosa/cekine i vode
2.  obična crna majica (siva će ispasti nježnije roza)
3. akrilne boje ili boje za taknine u nijansama po želji (ja sam se odlučila za tirkiznu, metalik bijelu, plavu i pink sve nabavljeno u hobby shopu lumos u zagrebu, petrinjska 31)
4. kistovi
5. spužvice

upute: prije svega, zaštititi površinu i ispod majice staviti plastčne vrećice da se boja tj. izbjeljuvač ne bi prenio na stražnju stranu majice

majicu sam najprije poprskala mješavinom izbjeljivača i vode pa kad sam dobila željeni izgled zafrknula središnji dio i njega dodatno poprskala
nakon prskanja poželjno je majicu posušiti fenom za kosu
pa to izgleda nekako ovako
sljedeći korak, bijelu boju zahvatila sam kistićem i prskala njime po majici da ostanu male točkice (zvjezdice)
tu sam se mogla i zaustaviti jer majica izgleda odlično i bez mog naknadnog mrljanja :D
al, kad je bal, nek je maskenbal! ovakvu radim sutra :))

na kraju je red da se mašta pusti na volju. spužvicom u boju i deri pa još malo prskanja bojom i voila, 
moj prvi galaxy print top
hope u like it 
p.s. kao inspiracija poslužila mi je sva sila blogova i diy tutoriala kojih je web pun
...brzo je i bezbolno....

7 comments:

  1. Pa bravo!Ne bih nikad rekla da je DIY!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  2. sljedeća će bit još bolja, već vidim gdje bih mogla preinake napravit :)

    ReplyDelete
  3. cool skorz, mada mi se za nijansu više sviđa prva verzija samo sa tačkicama

    ReplyDelete
  4. Eto meni jos jednog projekta :) Ionako nisam znala sta cu sa onim silnim jednobojnim majicama :)

    ReplyDelete