26/05/2011

zara dress review

trebala sam znati da mi haljina nije suđena već pri prvom pokušaju kada je u zari u ilici bio nestalo struje pa nisam mogla po željenu ljepoticu. odbila sam prihvatiti tu mogućnost.. 
vratila sam se idućeg dana, uvjerena da ću je kupiti ako budu imali broja, ili haljinu uopće. znate kako je s tim webom, zna se dogoditi da dućani nisu ni primirisali divote koje se oglašavaju na zarinim stranicama. 
no, eto. haljina me dočekala. čak par komada u mom broju. 
već dok sam ju nosila do kabine primijetila sam kako je materijal slab. neka, nema veze što izgleda malo jeftino, rekoh samoj sebi. idem ju probati pa kud puklo da puklo. 
pred kabinom, naravno, redina. smislila sam još pet stvari koje bih isporbala, al mi se ne da zadržavati. čekam. i razmišljam. cijena je 229 kuna što nije puno  za haljinu koju mislim iznositi. stvarno nije puno. ali, materijal je stvarno grozan. ne znam znate li one kombinezone što se prodaju na placu. tanki, tanki flis papir (kažu viskoza) s elastinom, providno i mucasto poslije pranja, to vam garantiram. e, tako je to nekako izledalo. okrećem ju prema svjetlu (stvarno mi je dosadno u redu) i da, naravno da se prozire.
razmjenjujem par riječi s ultra ljubaznom curom koja tamo radi i ulazim u kabinu. šta da vam kažem, bezveze. razočaranje. 
možda, ali jako nategnuto možda, možda bi dojam bio bolji da sam ja kost i koža, al eto nisam i svaka moja oblina ne da se vidi ili nazire, što mi nikada ne smeta, već zapravo izgleda nakaradno. a to me i nije pretjerano iznenadilo jer ta ušljiva tanka viskoza stvarno stoji samo izrazitim mršavicama, pogotovo kad je u pitanju ovakav kroj. 
priznajem, da mi je haljina bolje stajala (čitaj: da sam izgledala imalo pristojno u njoj) vjerojatno bih potrošila tih 229 kuna iako haljina stvano ne vrijedi toliko. i bilo mi je žao što nisam uzela one stvarčice koje su mi zapele za oko jer zara ima i finijih i kvalitetnijih komada. damn, a stvarno mi se nije dalo više čekati u redu za kabinu.

14 comments:

  1. A baš divno izgleda na sajtu...:/ Meni se to često dešavava. Vidim negdje na fotki, svidi mi se, odem, pipnem, probam, i na kraju, bude fuj...:)

    ReplyDelete
  2. Isto mi se desilo pre neki dan sa H&M haljinicom.Nije da se iznerviras vec nesto malo drugacije..Ali ja uvek govorim sebi sasices jedno takvu(to se nikad ne desi, ali mi je makar manje krivo) :D

    ReplyDelete
  3. a da, šteta je to, al mogla sam mislit da će bit tako :D

    ReplyDelete
  4. Joj baš šteta jer je haljinica divna!! :*

    ReplyDelete
  5. a jooj, al si me nasmijala s ovim postom, iako znam da ti nije baš smišno :***
    al dobro, računaš lipo da si uštedila. iako je ovo stvarno jednostavno za sašit. provaj pitat neku krojačicu il nešto tako.
    rat još nije gotov!

    držim fige, ili pak da nađeš još nešto bolje, kvalitetnije i jeftinije, i nadomjestiš 'tugu' :***

    ReplyDelete
  6. Oh, tako razumem :/ Što je najgore, meni 80% stvari u Zari bude takvo, na pogled divote, koje kad dotaknem, dodje mi da zaplačem :S Da su barem materijali kvalitetni koliko im je dizajn dobar, gde bi nam kraj bio :D Ili barem da snize cene, jer je nepristojno uzimati toliko novca za tako slab kvalitet...

    ReplyDelete
  7. I´m here visiting the blogospher and I found your blog! I love that! The layout, the posts, it´s so great!
    I have a style blog, take a look:

    http://myvanitydiary.blogspot.com/

    If you like my blog, do you think that we can follow each other? Thank you!!! But, sooo, I´m following you... ;)
    Kisses from Brasil
    Dani.

    ReplyDelete
  8. šteta baš, na slici izgleda super, ali znam o kakvom materijalu pričaš...moja prijateljica je uzela sličan kombinezon prošle godine u zari isto je takvog opisa kako si opisala ovaj materijal, i nosila ga je, ali s vremenom kako se prao boja je izbjeljivala, a on je postajao sve mlitavaji kao kupus prekuhani -.- ima boljih ;)

    ReplyDelete
  9. Mjerkam je i ja već neko vrijeme samo ona spada u onu kategoriju mogu sašiti sama pa je nisam ni probavala. Nije mi čudna situacija sa lošim tkaninama u Zari..
    Šteta jer haljina super izgleda..

    ReplyDelete
  10. A bas steta! Mrzim kad mi se tako nesto dogodi! Jos vise mrzim kad kupim majicu u H&M-u koja nakon samo jednog nosenja bude prekrivena mucicama i izgleda ko da sam njom prala pod 20 puta! Pas mtr!! Bolje da je nisi uzela, samo bi se nazivcirala :/ Bit ce drugih haljina draga ;)

    ReplyDelete
  11. i na slici se providi, ali samo oko poruba, dobro je devojka stala pa se ni ne primeti odmah :) ali činjenica je da znaju da imaju katastrofa materijale, pogotovo te rastegljive, trikotažne...

    ReplyDelete
  12. to baš ume da bude bedak. znam na šta misliš kada kažeš da stoje samo ultra mršavim devojkama. neretko izgledam kao piramida u takvim haljinama :S

    ReplyDelete
  13. bas mi je zao! mrzim kad se to meni dogodi, a gustam kako cu kupiti tu stvar par dana...i takvo razocaranje :/

    ReplyDelete